Exotan - Garantie

Op al onze EXOTAN tuinmeubelproducten geven wij 2 jaar garantie.

Deze garantie wordt gegeven op constructie- en/of fabricagefouten. Persoon Outdoor Living kan niet aansprakelijk gesteld worden door externe factoren (groene aanslag, kalk, vogelpoep, onjuiste reinigingsmiddelen, etc.) en gebruikerssporen.

Allweather

Wij staan garant voor de weerbestendigheid van onze tuinkussens en buitenstoffen, indien hierbij het ‘AllWeather-logo’ is vermeld, òf als het product wordt aangeduid als zijnde ‘All-Weather’.

De (All-Weather) buitenstoffen zijn niet bestand tegen bijvoorbeeld vogelpoep, (rottende) bladeren, chloor, bleekmiddel of andere chemische- of agressieve stoffen.

Onderhoud

Wij adviseren de EXOTAN tuinmeubelen regelmatig te onderhouden met de daarvoor bestemde-, of onze eigen EXOTAN Care onderhoudsproducten voor een nòg langere levensduur, én behoud van een fraai uiterlijk. Na afloop van het tuinseizoen adviseren wij de kussens op te bergen in een droge, van zonlicht afgesloten plek. of de set te beschermen met een ventilerende afdekhoes. Daarmee zal de levensduur ervan verder verlengd worden.

Hout

Teak is een natuurproduct. Door verschillende weersinvloeden kunnen er verkleuringen en haarscheurtjes in het product ontstaan. Dit is de charme van het product en heeft geen invloed op de constructie van het product. Ons advies is regelmatig te onderhouden met de Exotan care onderhoudsmiddelen. Om de warme teakkleur te behouden adviseren wij om het product direct na aankoop te behandelen met Teak Sealer (ECP 300). Wilt u het teak product egaal grijs laten worden en beschermen tegen vlekken dan adviseren wij Teak Protector (ECP 320) te gebruiken.

Voor meer informatie https://exotan.com/materiaal-onderhoud

Mocht er onverhoopt toch een gebrek aan onze producten ontstaan, dan verzoeken wij u als dealer ons een email te sturen naar [email protected]. Wij nemen uw klacht in behandeling, indien wij alle onderstaande gegevens van u hebben ontvangen.

  • Klachtomschrijving
  • Volledige artikelomschrijving
  • Foto’s van de klacht en van het volledige artikel (set)
  • Kassabon / aankoopdatum
  • Productienummer indien Silvertex of Sunbrella (deze treft u aan de onderzijde van het artikel)

Bovenstaande gegevens hebben wij nodig om de klacht juist te beoordelen.

Exotan